IUM søger en Trainee, der er vild med de mange digitale medier og digitale virkemidler.

Som Digital Trainee assisterer du erfarne eksperter i deres arbejde med nogle af Danmarks største annoncører. Du får en spændende og travl hverdag, hvor vi tilbyder en grundig oplæring og introduktion til mediebranchen.

For den rette kandidat, er der rige muligheder for personlig og faglig udvikling, ligesom vi er et bureau med højt til loftet og et stærkt socialt sammenhold. Tiltrædelse snarest muligt.

Vi kan tilbyde
Et job i en spændende afdeling, der opererer på et marked i kraftig vækst og under kontinuerlig udvikling. Du vinder hurtigt et stort netværk og efter endt uddannelse, tager vi en snak om mulig videre ansættelse. I oplæringsprocessen lægger vi vægt på din profil og læring, og vi tager os tid til at hjælpe dig i gang. Du får det ansvar, du er villig til at tage og kan bære, og vi vil så vidt muligt skræddersy stillingen til dine kompetencer.

Til gengæld forventer vi, at du er initiativrig, selvstændig og ærekær omkring det produkt, du leverer. Stillingen er på 20 timer om ugen og aflønnes med et fast moderat beløb. Vi har fast frokost- og frugtordning.

Stillingens indhold
Vi lærer dig op i de forskellige kampagneplanlægningsværktøjer og dine primære opgaver vil bestå i at rapportere og evaluere kampagneeffekten på tværs af alle digitale dicipliner og platforme. Endvidere vil der være en del ad hoc opgaver, som f.eks. at bidrage til præsentationer og indsamle markedsdata mm.

Vores krav og forventninger
Du læser på en videregående uddannelse, men studieretningen er ikke afgørende. Du skal have lyst til at arbejde med kampagner, strategi og problemløsning. For denne profil er det vigtigt, at du har teoretisk og gerne praktisk marketingerfaring. Du brænder for de digitale medier og har analytisk sans.

Du er struktureret, og du sætter en ære i at overholde deadlines. Derudover trives du i et travlt og ungt miljø og kan lide at holde mange bolde i luften. Det er et krav, at du har let til grin, er åben og sætter pris på en uformel omgangstone og virksomhedskultur.

Kort om IUM
IUM er Danmarks 5. største mediabureau og arbejder med en lang række af Danmarks førende virksomheder. Du vil få din daglige gang i vores digitale afdeling, hvor du får 14 erfarne kolleger. Vi er 120 i Danmark og godt 250 i Norden. IUM er del af det verdensomspændende medienetværk IPG Mediabrands. Læs mere om os på sitet her.

Sådan søger du stillingen
Matcher du ovenstående, og har du lyst til at blive en del af vores team, så send din ansøgning (+CV) så hurtigt som muligt, da vi holder samtaler løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.

Send din ansøgning til: HR Manager Johann.busch@ium.dk. Eventuelle spørgsmål til: Senior Digital Account Manager, Anders Clausen, IUM, tlf 23 68 79 11.

All rights reserved IUM A/S