IUM i Aarhus investerer igen i teamets kompetencer og har netop ansat hele tre nye talenter.

De indgår nu i et styrket århusiansk team på i alt ni marketingkapaciteter.

Jeppe Juul Sørensen tiltræder som Account Manager i IUM. Han kommer fra en position som Brand Manager hos Tulip Food Company og har tidligere været hos Danish Commodities, Grundfos og Aegis Media i København.
Jeppe vil med baggrund i FMCG og kendskab til forretningsgange i større danske koncerner bidrage til udvikling af business cases og brand management. Det kommer flere af IUM’s kunder til gode. Jeppe har en Master of Science i Marketing fra Aarhus Universitet.

Nina Kvindal tiltræder som Strategisk Planner i IUM. Hun vil bidrage med strategisk sparring og endnu større fokus på indsigtsdrevet media planning for IUM’s kunder. Nina har tidligere arbejdet med marketing hos Aros Kommunikation og senest Djurs Sommerland, og har desuden erfaring med rådgivning af større danske retailers fra sin tid som Account Manager hos Vizeum. Nina har en Master i Medievidenskab fra Aarhus Universitet.

Endelig kommer Nadia Laustrup til det århusianske kontor som Digital Manager. Hun kommer fra en position som Campaign Manager hos eBay og har tidligere været hos MEC Interaction. Nadias baggrund er i medier og mediabureau, og hun har erfaring med digital automation og demand og supply side platforme. Nadia har Master i Marketing fra Aarhus Universitet.

Velkommen til tre nye kapaciteter

”Vi har set frem til at få Jeppe, Nina og Nadia med ombord. De indgår i en ny struktur hos IUM, hvor der er fokus på lean baseret account management,” siger direktør Heine Jørgensen, Mediabrands i Århus.

”Vi oplever, at kunderne ønsker kortsigtet eksekvering og langsigtet strategi. Det stiller store krav til de account ansvarlige, når vi samtidig bliver mere media agnostiske. Alle tre nye bidrager til, at vi kan stille med bedste hold til at løse opgaverne,” siger han.

De tre tiltrådte i oktober og har base på Mediabrands’ domicil i Aarhus, som ud over IUM, også rummer MediaPrint.

Mediabrands Danmark udgøres af omni-brandet IUM, specialbureauet iRetail, Marvelous, MediaPrint, bartervirksomheden Orion Trading og researchenheden Insights. Koncernen tæller i alt 120 medarbejdere i København og Århus.

All rights reserved IUM A/S