Mediabrands Insights har netop ansat Paw Bæk Hansen som ny Strategisk Planner.

Paw Bæk Hansen kommer senest fra et job som Senior Research Strategist hos MediaCom, hvor han havde ansvaret for at levere strategiske anbefalinger på baggrund af indsigter i forbrugernes adfærd, holdninger og viden.

Han har erfaringer fra større og mindre annoncører i en lang række forskellige kategorier; ofte med en kvalitativ tilgang til opgaven:

”Min fornemmeste opgave er at sikre, at indsigterne ikke bliver glemt i de strategiske anbefalinger, der ikke blot bidrager til at optimere medieplaner og – indkøb. Det handler i høj grad om at kortlægge customer journey, og hvordan brands relaterer til forbrugerne ,” siger han.

Paw er cand. mag. i Dansk og Film- og Medievidenskab fra Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet.

Mediabrands er bl.a. paraply-selskabet for IUM. Insights-enheden forsyner alle bureauer under Mediabrands-paraplyen med ny viden og data.

Foto: LinkedIn

All rights reserved IUM A/S