Mediabrands skærper gruppens data strategi og styrker research-teamet ”Insight” med tre nye talenter.

Thomas Hefting er ansat som ny Insight Director og tiltrådte den 1. marts.
Han kommer fra Carlsberg Danmark A/S, hvor han har arbejdet de sidste knap 5 år i forskellige roller i de kommercielle afdelinger, senest som Commercial Insights Manager i Carlsberg Danmarks marketingafdeling.

Før Carlsberg arbejdede Thomas som Senior Research Executive hos TNS Gallup i deres custom research afdeling. Han kom til analysegiganten i 2006 under sit studie som trainee og fortsatte hos TNS Gallup efter endt uddannelse. Thomas er uddannet Cand.Merc EMF fra CBS.

Samtidig er Niels Aarup Michaelsen tiltrådt i en ny oprettet stilling som Data Strategy Director  i Mediabrands, som skal tegne en data strategi på tværs af hele gruppen.
Niels er Cand.merc. MCM i Computer science og Brand Management og kommer fra et job som Head of Digital hos Geomatic a/s.

Før det tilbragte Niels seks år som Research Director hos Mediabroker. Han kom oprindelig til Mediabroker tilbage i 2007 som Research Planner. Inden hans entré i bureauverden var han Marketing consultant hos Sodi.

Insights har også netop ansat Mathilde Staal Jørgensen som ny Insights Consultant. Hun kommer fra en stilling som Research Consultant hos Userneeds, og før det som interviewer hos Norstat Group.

Den faglige ballast har hun bl.a. opdyrket som Insight og Strategi intern hos Fireball og Marketing og Communication Intern for Bamba Experience.

All rights reserved IUM A/S