Mediabrands’ analyseenhed, Insights, udvider teamet. Enheden har netop ansat Patricia Kjeldsen som senior konsulent.

Hun tiltrådte stillingen den 1. november og kommer senest fra et job som senior konsulent hos data- og research-enheden Annalect.

Patricia Kjeldsen bringer en stor portion faglighed med sig til hele bureaugruppen Mediabrands. Hun har erfaring med alle kerne analysediscipliner på mediabureauer og medier – og med digitale analyser og web analytics.

”Patricia indgår straks i teamets arbejde med kunder og projekter. Dernæst skal hun hjælpe os med at udvikle vores digitale researchydelser, herunder øget brug af digitale data og yderlig integreret brug af forbrugerdata og indsigter i den digitale media planning,” siger Head of Mediabrands Insights, Niels Gram Forsberg.

Før Annalect sad Patricia Kjeldsen som Strategic Marketing Researcher hos Vizeum Danmark. Hun har også arbejdet i en årrække som programplanlægger hos TV3, og før det som souschef i marketing hos Cresco Food.

Insights er analyseheden i Mediabrands-gruppen, der også tæller omni-brandet IUM, specialbureauet iRetail, Marvelous, Cadreon, MediaPrint og bartervirksomheden Orion Trading.

All rights reserved IUM A/S