CES Vegas: Udfold din forretning i Augmented Reality

CES LAS VEGAS: Tech-konferencen satte i uge 1 fuld fokus på den særligt sprudlende innovation indenfor ”Augmented Reality”, og hvad brands kan bruge det til.

Mediabrands’ research-enhed, Media Lab, var tilstede i spillebyen for at identificere alle relevante trends for hele bureaugruppen – og gruppens kunder.

Augmented Reality er teknologi, der kombinerer data fra den fysiske verden med virtuelle data, for eksempel via grafik. Media Lab rapporterer, hvorledes flere forskellige brancher nu er klar til at aktivere AR:
BMW lancerer f.eks. en app, der benytter AR til at skabe visuelle showrooms, selv for lokale forhandlere. Interesserede købere kan nærstudere de nye modeller 360 grader, også selv om den pågældende forhandler ikke har den model på lager.
Tøjkæden The GAP lancerer en app, ”Dressing Room”, der giver kunder mulighed for at afprøve tøj i butikken på deres egen kroptype for at se stil og pasform – på egen smartphone.
Læs hele Media Lab’s opsummering af, hvorledes alle virksomheder nu udnytter AR.

All rights reserved IUM A/S