Mediabrands i Aarhus – herunder IUM – flytter den 1. januar 2017 i større lokaler og slutter sig til miljøet omkring det helt nye havneprojekt Dokk1.

I alt 15 medarbejdere glæder sig til at blive del af kontor- og kulturfællesskabet ved havnefronten, der også tæller Visit Århus, Erhverv Aarhus, Aarhus Cityforening, Event Aarhus og mange flere.

”Vi er i gang med at genfinde os selv i Aarhus, og det involverer nye tanker i nye rammer,” siger direktør Heine Jørgensen, Mediabrands Aarhus.

”Vi tilbyder kunderne dynamik og skalerbare ideer, og det kræver, at vi selv kan skalere vores organisation. Den mulighed får vi nu hos Dokk1.”

Sceneskiftet den 1. januar skyldes ikke blot, at bureauerne i gruppen vokser. En anden gevinst er, at det nye domicil er placeret midt i byens dynamiske trafik af mennesker og meninger:

”Det mangfoldig Dokk1 er omdrejningspunkt for meget af livet i Aarhus, hvor vi dagligt vil møde børnefamilier, studerende, singler og pensionister. Vi kommer til at bo lidt midt blandt ”forbrugere”, som vi kan gå i dialog med. Vi glæder os til at blive inspireret og udfordret på vores holdninger,” siger Heine Jørgensen.

Mediabrands Danmark udgøres af IUM, specialbureauet iRetail, Marvelous, MediaPrint, Cadreon, bartervirksomheden Orion Trading og researchenheden Insights. Koncernen tæller i alt 120 medarbejdere i København og Århus.

Foto: Dokk1 Presse

All rights reserved IUM A/S